Najbohatšie potraviny na vlákninu

Vláknina je v poslednej dobe nenahraditeľnou časťou nášho jedálnička už len kvôli tomu, ako jednoducho dokáže dodať nášmu organizmu energiu a pocit sýtosti.

Ovsenné vločky

Ovsené vločky sú už dlhodobo ideálnym štartom do nového dňa pre mnohých, ktorým záleží na zdravom životnom štýle a dôkladnom stravovaní. Siahnite po zdravej verzii bez pridania cukru a oleja. Vločky si namiesto toho ochuťte medom, ovocím /malinami/ či škoricou.

Avokádo

Tento zázračný zdroj vlákniny, vitamínov a minerálov je právom pokladaný za superpotravinu. Navyše, jeho využitie je naozaj univerzálne. Je ľahké a vďaka vláknine váš organizmus zasýti, no nezaťaží.

Hnedá ryža

Hnedá ryža obsahuje mnoho vitamínov, minerálov a hlavne veľa vlákniny. Snažte sa obyčajnú bielu ryžu nahradiť hnedou. Hnedá ryža má jemne orechovú príchuť a veľa pozitívnych účinkov, je schopná znížiť riziko tvorby rakoviny.

Maliny

Maliny sú zase skvelým doplnkom pri chudnutí či na detoxikáciu organizmu.

Celozrnné pečivo

Obsahuje totiž oveľa viac vitamínov, vlákniny a minerálov, ktoré vaše telo potrebuje. Nebojte sa, že priberiete, stačí ak pri konzumácii dodržíte správne množstvo.

Strukoviny

Najväčším zdrojom vlákniny sú strukoviny.Šošovica, fazuľa, cícer alebo hrášok, ani len v kuracom mäse nenájdete toľko vlákniny ako v týchto malých, no tak zdravých detoxikačných potravinách.

Marek

Napíšte a stlačte Enter pre hľadanie

Nákupný košík