KARDIO – chudnutie

KARDIO pre chudnutie

Kardiu dávam áno, ale iba ak bude vykonávané v intenzite. Kardio je výborným pomocníkom pri spaľovaní tuku. Aby bolo čo najefektívnejšie, mysli na  intenzitu a dĺžku.

INTENZITA

Často vidím vo fitku ľudí, ktorí si počas kráčania na páse listujú instagram na mobile. Ak chceš byť pri cvičení efektívny, zabudni na to.

Ak chceš spáliť tuk, také ľahké to nebude. Musíš zabrať. Nemusíš na páse, air-bike.. alebo inom zariadení zomrieť, ale musíš sa zapotiť a vydať dostatočné množstvo energie. Musíš sa zapotiť, vyšvihnúť  tepovú frekvenciu aspoň na 70% a vydržať v tomto stave čo najdlhšie. Ideál a topka na sledovanie pulzovej frekvencie je MyZone.

DĹŽKA

Začni s 10-15 minútami z ľahka.  Nerob len jeden typ kardia. Striedaj to, obmieňaj lebo nevydržíš pri tom dlho. Obmeň bežiaci pás za air-bike, pridaj do toho veslársky trenažér, skierg…  Kardio tréning máš vyladený v mojom FAT BURNING programe ale aj vo WARRIOR programe. Dúfam že sa Ti článok páčil, daj like, follow 🙂

Marek

 

Napíšte a stlačte Enter pre hľadanie

Nákupný košík