HIIT – vysoko intenzívny intervalový tréning

HIIT – vysoko intenzívny intervalový tréning je najlepším spôsobom, ako spáliť tukovú hmotu.

Ako vyzerá HIIT tréning?

HIIT tréning je založený na striedaní maximálnej intenzity cvičenia s nižšou intenzitou. Je veľmi náročný, zvyčajne netrvá dlhšie ako 30 minút. HIIT tréning sa vykonáva 30 sekúnd vysoko intenzívnej aktivity, ako napríklad šprint a 60 až 90 sekúnd uvoľňovacej fázy, ktorou môže byť poklus. Vždy sa strieda krátka vysoko intenzívna fáza s dlhšou uvoľňujúcou fázou. Takýchto cyklov treba vykonať aspoň 10. HIIT tréning by sa nemal vykonávať častejšie ako 2-3x do týždňa.

Po HIIT tréningu páli telo tuky ešte dlho po jeho skončení

Výhodou intervalového tréningu je šetrenie času, ale aj hormonálna odozva ľudského organizmu na tento typ tréningu. Pri intervalovom tréningu pálite tuky ešte dlho po jeho skončení. V nasledujúcich hodinách spálite 3-6-krát viac tuku ako po bežnom kardio tréningu.

S HIIT tréningom sa stretnete v 2 Fáze FAT BURNING programu.

Marek

Napíšte a stlačte Enter pre hľadanie

Nákupný košík